Payudara terbesar milik seorang lelaki???

Para doktor di China mendakwa telah menemui seorang lelaki yg memiliki buahdada terbesar di dunia. Ketika seorang pesakit berkunjung ke sebuah klinik pakar dada, doktor tersebut mendapati pesakit lelaki tersebut mempunyai buah dada yang besar.

"Beliau seorang lelaki tulin kecuali buah dada yang besar", ujar doktor dari Klinik Pakar Dada Zhang Lilan.

Lelaki tersebut, Guo Feng, merasa malu kerana menjadi bahan bualan di kampung beliau. Penduduk kampung sering mempersendakan beliau. Guo Feng, 53 tahun terpaksa memakai baju tebal walaupun pada musim panas untuk menutup tubuhnya.

"10 tahun yang lalu dada saya terus membesar, namun masa tu saya merasa ia disebabkan oleh pertambahan berat badan saya." ujar Guo Feng.

"Dalam beberapa tahun kebelakangan ini dada saya semakin membesar. Dah banyak doktor saya jumpa untuk mengatasi masalah ini. Tapi tiada siapa yang dapat menyelesaikannya." ujar Guo Feng lagi.

Guo Feng mengaku telah banyak meghabiskan duit untuk berubat, namun semua berakhir dengan kegagalan.

Doktor2 yang pernah merawat Guo Feng mengaku tidak sanggup mengambil risiko sebelum mengetahui penyebab sebenar pembesaran tersebut. Kadangkala Guo Feng terfikir ia mungkin anugerah dari tuhan jika doktor enggan merawatnya.

Bagi doktor Zhang Lilan inilah pertama kali beliau melihat kes seperti ini sejak menjadi doktor selama 30 tahun.

Sementara selepas melakukan pemeriksaan di klinik tersebut, doktor Zhang Lilan tidak menemui sebarang ganguan pada genetik Guo Feng. Imbasan sinar rontgen, juga tidak menunjukan tanda2 barah.

Akhirnya, doktor Zhang Lilan merumuskan masalah Guo Feng tidak lebih dari timbunan lemak dibahagian dada. Doktor Zhang juga yakin Guo merupakan seorang lelaki memiliki buahdada terbesar di dunia.



Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Nora Danish, Jejai bersatu???

Apa yang perlu anda tahu tentang logo kereta

Robot mirip kepada manusia. [Tech]