Duit tabung.

Isnin, Februari 21, 2011

Aku ke pesta layang-layang???

Semalam aku and wife ke Festa Layang2 Sedunia kat Bukit Layang-layang Pasir Gudang. Hari terakhir pesta. Itu pon kerana layan anak aku yg nombor 3, Amira, beria2 nak tengok.

Sampai sana pon dah pukul 5.30 petang, lepas puas pusing2 cari parking. Cuaca redup. Orang masih ramai, cuma layang2 je yg kurang kat udara. Maklumlah hari terakhir...






4 ulasan:

  1. Hari perasmian Sabtu tu, saya duduk kat Bukit layang2 sampai pkl 6. Puas tengok mcm2 layang2.Gambar layang2 tu ada kat Scarlett's petals

    BalasPadam
  2. Scarlett:
    Rugi sy xdatang sabtu tu... InsyaAllah tahun depan tengok lagi =)

    Manna:
    Masa kecik2 dulu main layang2 buat dari kertas suratkabor je...

    BalasPadam
  3. tak sempat nak pegi, hero aku boleh demam pulak
    apa lagi bro, upload gambo layang2 skit

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...