Duit tabung.

Selasa, Februari 08, 2011

Kondom boleh mengigit???

Salam.. Kondom boleh mengigit? Kah..kah.. lawak bunyi nyer.. Sebenarnya kalau korang nak tahu kondom nie untuk kegunaan wanita sahaje. Ia sebagai alat untuk mencegah berlakunya kejadian rogol.

Kondom wanita ini boleh 'mengigit' zakar lelaki telah di cipta oleh Dr Ehlers dari Afrika Selatan. Ia dicipta untuk melindungi wanita dari pemerkosaan. Caranya, kondom nie dipakai oleh wanita (diselitkan kedalam vagina), ketika ade zakar cuba dimasukan tanpa kerelaan, maka kondom ini akan mengigit zakat tersebut.

Kondom nie kenali sebagai Rape-aXe.

Idea tercipta nyer alat ini adalah datang dari seorang wanita usia 20-an yang berjumpa dengan Dr Ehlers selepas dirogal. Wanita nie mengharapkan ada sejenis alat menyerupai gigi yang boleh mengigit yang dipasang dalam vaginanya jika berlaku lagi kejadian yang sama.

Untuk pengetahuan korang, bahagian dalam kondom nie terdapat gigi-gigi yg menyerupai mata kail. Jika ade zakar yang memasuki komdom nie, ia akan mencengkam dan sukar di cabut. Cengkaman nye semakin kuat jika dibuka sendiri oleh siperogol.

Kondom nie hanya boleh dilepaskan gigitannya selepas berjumpa dengan Dr Ehlers atau lain-lain pakar.

Kabarnya ia dijual dengan harga hanya USD2.00 saje (kira2 RM6.20). Tak tahu plak samada produk nie ade dijual di Malaysia atau tidak.




3 ulasan:

  1. bgus nih kalo dapat di jual kat msia..

    BalasPadam
  2. macam mana lah masuk dalam vagina tu, dalam islam dibenarkan ke.? wahh, aku keliru.!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...