Duit tabung.

Khamis, Januari 27, 2011

Korang nampak tak ape yang aku nampak???

Mesti ada yg tersengih2 tengok gambar kat botol tu... Kalau dah otak kuning tulah gambaran yg korang nampak kan...?

Cuba korang peratikan betol2 ape yang sebenarnya yg korang nampak.

JAWAPANNYA
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

8 EKOR IKAN LUMBA2 LA...
(klik kat gambar kasi besar)

10 ulasan:

  1. 8 ekor ikan lumba2?
    sekor pown x nampak..
    huhu

    BalasPadam
  2. sah ler otak kuning..huahuahua (gurau je)

    BalasPadam
  3. tak nampak pun..aku nampak botol jer...

    entri baru:: 5 TEMPAT MELAHIRKAN BAYI PALING ANEH DAN TERKENAL DI DUNIA http://kindofsoul.blogspot.com/2011/01/5-tempat-melahirkan-bayi-paling-aneh.html

    BalasPadam
  4. AIM - cuba klik kat gambar tu.. mesti nampak punya.

    BalasPadam
  5. Nurul - ade... cuba perati betol2. kata orang puteh "think out of box"

    selamat mencuba..

    BalasPadam
  6. tak nampak lah bro..nampak ekor ikan sipi2 ja.huhu

    BalasPadam
  7. berjaya mencari ikan lumba2 tu..

    BalasPadam
  8. ala....
    knp nampak 9??
    lebih la pulak ;p

    BalasPadam
  9. Tinta - kena pakai spek, hahaha..

    Akie - :)

    Miss lala - hahaha..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...