Ariel, Luna Maya, Miyabi dalam satu filem

Dikabarkan ketiga2 tokoh kontroversi in akan berlakon dlm satu filem di Indonesia. Sutradara adalah Ody Mulya Hidayat.

"Saya dah lama merancang mengajak Ariel untuk berlakon dalam filem ni. Ketika itu saya ada menawarkan kepada Ariel untuk berlakon dalam filem arahan saya. Bagaimanapun, berikutan masalah Ariel dan perbicaraan keatasnya, saya hanya dapat menyatakan konsep filem itu saja. Ariel seorang yang berbakat dalam bidang lakonan." katanya.

Menurut Ody, walaupun menghadapi bantahan dan tunjuk perasaan Miyabi tetap berminat untuk berlakon bersama.

bjay69 : Pada aku ler diaorang nie ibarat menangguk di air keruk. janji masyuk $$$$







Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Nora Danish, Jejai bersatu???

Apa yang perlu anda tahu tentang logo kereta

Artis Tempatan Dalam Video Lucah Atau Pelanduk Dua Serupa? [18SX]